ඔබෙත් මගෙත් සුසුම් මුසුවන හන්තාන පාමුල සැරිසරන්නට අවසරයි

Monday, May 12, 2014

ජනිතා සොයුරිය ඔබට සුභ ගමන්....

මම බ්ලොග් ලියන්න අරං මහ ලොකු කාලයක් නෑ. හැබැයි ඒ ටික කාලෙදි මට ජීවිතේ මේ තාක් මුණ ගැසුනු සොදුරුම මිනිසුන් ටික අාශ්‍රය කරන්න ලැබුනා. දන්න අයට වඩා නොදන්න අය මගේ හොදම මිතුරන් වුනා. බ්ලොග් අවකාශයේ ශ්‍රේෂඨ මිනිසුන් පිරිසක් ඉන්නවා. ඒ පිරිසෙන් බහුතරයක් දැන හදුනගන්න ලැබුනා. නලින් අයියලා ප්‍රදීප් අයියා, දුලිප් අයියා , චතුරිකා අක්කා ඒ ශ්‍රේෂඨ මිනිසුන් අතර ඉහලින්ම වැජබෙනවා.
ඒ මං දන්න කියන අය. නොදන්න ශ්‍රේෂඨ මිනිසුන්ද බොහොමයක් මේ බ්ලොග් අවකාශය තුල ජීවත් වෙනවා ඒක අවිවාදයි.

ලගදි දවසක දැකපු බ්ලොග් පෝස්ට් ඒකක් නිසා හිතග ලොකු දුකක් අැති වුනා අාහාර විෂ වීමක් නිසා අසාධ්‍ය තත්වයේ ප්‍රතිකාර ලබන සහෝදරියක් ගැන සදහන් වෙලා තිබ්බා. ඉන් පසුව දැන ගන්න ලැබුනා අෑ මේ සොදුරු මිනිසුන්ගෙන් සමු අරං වෙනත් මානයකට ගොස් අැති බව.

මේ පොස්ට් ඒකෙන් දුකෙන් ඉන්න මිනිස්සු රිදවන්න ඔිනි නෑ. හැබැයි මේ අවකාශයේ සැරිසැරූ මා නොදන්නා ඒ සොදුරු සොයුරියට මගේ සංවේගය දැක්විය යුතුයි. 

අාදරණීය ජනිතා සොයුරිය,

ජීවිතය අනිත්‍යයි
ඒක බුදුවදන
මලක් පිපිනත් ඒක සදාකාලික නෑ
ඉක්මනින් පරවෙන මල්
අපි ජීවත්වෙන පරිසරයෙ ඔිනි තරම්
හිතට දුක
මරණයට වඩා
දිගුකලක් සුවද විහිදිය යුතු 
සොදුරු මලක් 
වේලාසනින් පරව යාමයි...

මේ ජීවිතයේ අැති යාම් ඒම් පමනක්මයි
ඔබ ඒය නැවතත් අපිට කියාදුන්නා
මුණගැසුුනු මිතුරෙක් ගේ වියෝව
අමුතුවෙන් කියන්න ඔිනි නෑ..

ගොඩක් දුකයි
නොදැක්කත් 
කිසිම අැදුනුම් කමක් නැතත්
ඔබත් අපි අතර වූ
සොදුරු සිතැත්තියක් නිසා....

වසන්නත ඉවර නෑ
ඒත් ඔබ
වසන්තයේ නිමාවට පෙර
යන්න ගිහින්
අලුත් වසන්තයක් සොයා


අාදරණීය සොයුරිය
ඔබට
සුභගමන්
මගේ අාචාරය
මතු බවයේද අපි අතරම ඉපදේවා.................
බුදුසරණයි

No comments:

Post a Comment